close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך תתכננו חופשה בחו"ל במחיר אטרקטיבי

מערכת שורשיג אייר, תשעז09/05/2017

החופשה שלכם יכולה להיות קרובה יותר ממה שנדמה לכם. אם רק תערכו סקר שוק קצר, תחפשו טיסות זולות ותאתרו פתרונות זולים מאלה הקלאסיים

תגיות:
אם היינו יכולים לטוס לחופשה בחו"ל מדי חודש, כנראה היינו עושים את זה. בין אם אתם חובבי היסטוריה, טבע או בטן-גב על חוף הים, חופשה היא פשוט חלום. אלא שרובנו בוחרים לטייל בתדירות הרבה יותר נמוכה, בעיקר כי תכנון חופשה נתפס כמהלך יקר למדי. מצד שני, תכנון נכון יכול לעזור לכם לצאת לחופשה המיוחלת בלי לרוקן את הכיס, וגם להשאיר תקציב לחופשה נוספת לפני הסילבסטר הבא. אז איך עושים את זה?

בחירת היעד
אחד הנושאים שמשפיעים יותר מכל על המחיר, הוא כמובן היעד. במילים אחרות, חופשה בניו יורק תעלה לכם יותר מאשר חופשה בפריז, והחופשה בפריז תהיה כנראה יקרה יותר מהחופשה בקפריסין. בחירת היעד היא ללא ספק גורם מכריע, אבל זה לא אומר שתהיו חייבים להתפשר על היעד האחרון ברשימת העדיפויות שלכם. הדרך הטובה ביותר להתחיל בסקר השוק ולתכנן את החופשה היא פשוט להרכיב רשימה כזו.

סקר שוק
אם בחרתם שלושה יעדים אטרקטיביים שאליהם תרצו לצאת בחופשה הבאה שלכם, הגיע הזמן לערוך סקר שוק. תתפלאו אולי לשמוע, אבל מחירי הטיסות המופקעים שהיו מקובלים בעבר השתנו לבלי היכר בשנים האחרונות, מה שאומר שיש לכם אפשרות לקנות כרטיסי טיסה זולים משמעותית, אם רק תערכו השוואה טובה בין החלופות. שימו לב שהמחירים עשויים להיות מושפעים גם מגורמים נוספים, לרבות חברת התעופה שאיתה תטוסו, השאלה האם תטוסו ישירות לניו יורק או אם תבחרו לעצור בדרך, וגם נושאים כמו האוכל שיוגש בטיסה (אם בכלל), היום בשבוע שבו תטוסו ואפילו השעה.

בתי מלון או חדרים להשכרה
המרכיב השלישי בתכנון שלכם הוא, כמובן, מרכיב הלינה. גם התחום הזה עבר לא מעט שינויים בשנים האחרונות, כך שאת בתי המלון הקלאסיים מחליפים היום מלונות בוטיק, מוטלים וחדרים להשכרה (AirBnb). כמובן שהאפשרויות הללו תלויות גם באופי הטיול. כך, אם אתם מתכננים חופשה משפחתית כנראה שעדיף לבחור במלון שיציע חדרים מרווחים ונוחים, ואם אתם טסים לבדכם לכמה ימי התנתקות, AirBnb יהיה אידאלי לא פחות, ומשתלם כנראה יותר. בנוסף, ודאו שמקום הלינה שלכם מרכזי יחסית, מה שיחסוך לכם את עלויות התחבורה הציבורית, שבמקומות רבים עשויה להיות יקרה למדי.

תכנון, תכנון, תכנון
כפי שאתם בוודאי מבינים, החופשה שלכם יכולה להיות קרובה יותר ממה שנדמה לכם. אם רק תערכו סקר שוק קצר, תחפשו טיסות זולות ותאתרו פתרונות זולים מאלה הקלאסיים, תגלו שהשד לא כל כך נורא, ואולי באמת אפשר להתחיל לתכנן גם את החופשה הבאה, כבר עכשיו.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה